2009年8月12日 星期三

孫柏文, 告別了,壹傳媒!

雙語 Incoherent thoughts: 告別了,壹傳媒!

咁大個仔,未試過俾人豉椒炒魷。

今日,卒之試到。

從今日開始,我就再唔係壹傳媒嘅人。

死因?做壹傳媒 web show 時做唔到老闆(都真係幾易同簡單)嘅要求... oops...

由我最初喺《蘋果日報》試過四個禮拜唔放假、通頂幫公司出新野,到最後...ummm 冇咁積極番工... hahahahah 都算係一個經驗。

點都好,呢三年半來,真係獲益良多,特別係識到好多好好嘅同事。

對 於現在還回自由身,有種莫名嘅興奮同解脫(唔使再對住壹傳媒裏搞 web content,跟住因網頁嘅 design,搵都搵唔到自己作品嘅沮喪啦!I have honestly never done anything more demoralizing...)

不過有樣野就真係好可惜,冇辦法喺白銀升到 US$120 一盎斯嗰日,喺《金手指》一欄到認屎認屁

沒有留言:

張貼留言