2012年2月17日 星期五

Ken,三十二歲,是本週網上瘋傳片段「香港人大戰大陸人」主角。

Ken,三十二歲,是本週網上瘋傳片段「香港人大戰大陸人」主角。

Ken,三十二歲,是本週網上瘋傳片段「香港人大戰大陸人」主角。片段在 YouTube至上週五點擊率達五十多萬,連 BBC、新華社也追訪他。

我現職攝影師,主要從事婚禮攝影,曾做過售貨員、物流工作等,我 嘅背景、生活同一般土生土長 嘅香港人無分別。但 嗰日搭港鐵 嘅經歷,你係我又會點做?上星期日我 喺紅磡上火車,見一批內地人一上車就霸 咗兩排座位,每排本可坐四人,但佢 哋三人一排,仲擺件行李 喺座位;當時有個不良於行 嘅老人俾菲傭扶住,無位坐,差點俾車門夾到,我已經好睇唔過眼!

Ken大戰內地人的片段,至上週五在 YouTube點擊率已逾五十萬。片段中 Ken(黃圈)先見到有內地人霸佔座位,繼而吃東西弄至車廂污糟邋遢,他忍不住才直斥其非。然後內地女子惡人先告狀,反鬧 Ken普通話說得不好。

點知個內地女人仲拆開包麵俾細路食,搞到周圍污糟邋遢。我勸佢 哋唔可以食,佢同行鄉里竟走過嚟一面笑我普通話差,一面鬧我!我先至咁嬲同佢 哋對罵。後來有人按掣 㩒停部車,通知車長,車務員請佢 哋落車,我好合作,跟埋出去對質;點知我搭第二班車走時,個內地女人 喺背後教班細路「藐」我!我細細個已對違規者無情講,印象最深刻一次,係九八年我 喺美孚自修室溫書,有次見到百佳職員追緊一個偷 嘢 嘅男人;我幫手追,個男人廿幾歲,求我唔好拉佢,跪低攞番兩支偷嘅洗頭水。 嗰刻我有掙扎,但無放佢走,叫佢等職員嚟處理。之後,我與同學講起,佢話我因咁小事害人無晒前途。我好唔開心,直至一個老師同我講,話我做得 啱;佢話個賊今次雖然無傷人、亦偷好少 嘢,但成功一次,下次會做更多犯法 嘅事。拉 咗佢,大家可以幫佢求情,社工又可跟進。港鐵事件發生後,我 facebook收到多個內地人訊息,不斷留簡體「操×媽」字句。另一方面,不少身邊朋友 whatsapp讚我正義, like我言論 嘅人也多達一千。我只係想講,我唔係乜嘢英雄,大家如果遇到睇唔過眼 嘅事,都肯挺身而出,香港會好好多。


沒有留言:

張貼留言